Bli med på en spennende mai måned med Sarpsborg Arbeiderparti

Vi har lagt bak oss en hektisk uke med 1.mai feiring fra morgen til kveld. Denne måneden er det mange spennende aktiviteter på gang i partiet vårt- jeg håper jeg ser akkurat deg på noen av møtene våre!

Mona Elise Moan holder appell ved Ludvig Enges bauta

1. mai ble en flott dag der vi holdt på våre gode tradisjoner med reveljer på morgenen etterfulgt av appeller rundt omkring i byen vår. Med oss hele dagen var vår egen Oscar Torp som ble hedret på kvelden med en fantastisk forestilling på Sarpsborg Scene. Det var et godt oppmøte i demonstrasjonstoget, og mange av våre egne hadde appeller rundt omkring i byen. Mona Elise Moan holdt en flott appell ved Ludvig Enges bauta, Arne Berg ved Oscar Torps bauta og vår flotte AUF leder Ida holdt en fantastisk appell ved torget.

7.mai er det klart for å jobbe med det nye programmet.  Knut Raknerud, rektor på Sandesundsveien skole kommer i bystyresalen klokken 18.00 og innleder om Nærmiljøhus og skolepolitikk. Deretter jobbes det i grupper med innspill til programarbeidet. Påmelding til [email protected]

31.mai er det representantskap og programarbeidmøte på Glenghuset klokken 18.00. Arild Grande , som leder Arbeidslivsutvalget fra sentralt kommer og innleder til programdebatten. Deretter jobbes det i grupper med innspill til programarbeidet. Påmelding til [email protected]

Det jobbes godt i partiet vårt nå og vi får stadig nye medlemmer, det gleder meg som partileder.

Vi går inn i en spennende tid fremover der vi leverer mye bra Arbeiderpartipolitikk samtidig som vi utvikler oss som organisasjon. I månedene fremover skal vi fortsette å bygge det gode laget og sammen utvikle politikk for fremtidens Sarpsborg!

Jeg gleder meg til dette arbeidet sammen med dere, og håper å se mange av dere være aktive ute i arbeiderlagene og på våre medlemsmøter og temamøter.

Jeg ønsker dere en riktig GOD HELG!

Hilsen

Karin Brenden Korneliussen,Leder av Sarpsborg Arbeiderparti