Sarpsborg Arbeiderparti

Din stemme teller!

Din stemme kan avgjøre hvem som er ordfører i Sarpsborg

Sindre Martinsen-Evje

Sindre Martinsen-Evje - ordførerkandidat for Sarpsborg Arbeiderparti.

8. og 9. september er det kommunevalg. Da skal Sarpsborg velge hvem som skal styre vår kommune de neste fire åra. I Sarpsborg har Arbeiderpartiet styrt lenge. Vi er stolte av byen vår, vi liker å se hvordan byen vår stadig er i utvikling og vi jobber med å utvikle vår politikk slik at vi sammen kan skape framtidas Sarpsborg.

Valget i Sarpsborg handler om mer enn en sak. Det handler om hverdagen vår. Om barna våre får mat på skolen. Om foreldrene og besteforeldrene våre får den hjelpen de trenger når de blir gamle. Det handler om kravene vi stiller til et seriøst og trygt arbeidsliv. Det handler om at vi ikke ønsker å privatisere kommunale tjenester. Det handler om et yrende kulturliv som vi ønsker å løfte videre. Det handler om å gjøre det godt å bo, jobbe, og leve i Sarpsborg.

Valget blir spennende. Sindre og resten av laget er motiverte for å jobbe videre for byen og kommunen, for nærmiljøene våre og for fellesskapet vårt. Men det er du som bestemmer hvem du vil at skal styre byen vår.

Du kan forhåndsstemme på rådhuset, Tune bibliotek eller Skjeberg bibliotek til og med fredag 6.september.