Endelig forslag til liste til kommunevalget 2023

Nominasjonskomiteen har nå levert sin endelige innstilling til kommunevalgliste for Sarpsborg Arbeiderparti.

Det har vært viktig for nominasjonskomiteen å sette sammen en god liste som Sarpsborg Arbeiderparti skal gå til valg på i 2023. Vi har mange dyktige Arbeiderparti-politikere og det endelige forslaget er satt sammen av både nye og erfarne politikere, det er en god sammensetting av kandidater basert på kjønn, alder og bakgrunn.

Endelig liste vedtas på program- og nominasjonsmøtet lørdag 5.november.

Vi gleder oss til å velge laget som vi skal gå til valg på neste høst!

Therese Thorbjørnsen og Svein Larsen

Sarpsborg Arbeiderparti har allerede forhåndsnominert Therese Thorbjørnsen og Svein Larsen som ordfører- og varaordførerkandidat.

1. Therese Thorbjørnsen, ordførerkandidat2. Svein Larsen, varaordførerkandidat3. Linda Engsmyr4. Stian Gressum5. Desiré Craggs6. Tor Egil Brusevold7. Mona Brevik8. Stig Aimar Hansen9. Tone Ingesen10. Christer Ryen11. Nancy Githmark12. Hamza El Mekki Gartit13. Malin Lunde Andersen14. Terje Klavestad15. Gry Borgaas16. Vegard Finnes 17. Paktaw Hajipouri18. Daniel Brandsrød19. Grethe-Lise Lunde Ingerø20. Bjørn Korsmo21. Marianne Bjørnstad22. Jon Henriksen23. Kjersti Garberg24. Pål Kristian Antonsen25. Jane Jensen26. Arne Holmstøen27. Jytte Undrum28. Knut Roar Berg29. Grethe Nicolaisen Danielsen30. Per Hugo Samuelsen31. Hilde Bredal-Thorsen Holten32. Kai Hornslien33. Selma Kulaglic34. Lars Gjermund Bredholt35. Line Bunes Olsen36. Arild Karlsen37. Edith Lillian Vargas Flores38. Daniel Haug Nystad39. Anne Gro Pedersen40. Morten Gressum41. Karin Brenden Korneliussen42. Klaus Lintho43. Birgitte Antonsen44. Arundel Kristiansen45. Elsie Brenne46. Svein M. Agnalt47. Veronica Jensen Palmquist48. Morten Moen49. Lisbeth Nesteng