Sommerhilsen

Karin Brenden Korneliussen, leder i Sarpsborg Arbeiderparti, ønsker alle våre tillitsvalgte, alle medlemmer, og alle sympatisører en riktig god sommer!

Karin

På vegne av Sarpsborg Arbeiderparti ønsker jeg å si god sommer til deg fra oss! Det har vært en hektisk og spennende vår, og vi i Sarpsborg Arbeiderparti har mange spennende saker vi har jobbet med – og skal fortsette å jobbe med.

Det har vært viktig for oss å sikre at det ikke blir lagt ned sykehjemsplasser, vi skal i gang med testprosjekt på to av våre skoler med leksefri, vi har vært på studietur til andre kommuner for å se hvordan de har satset på alternativer til gummigranulat på kunstgress – og vi jobber hver dag med store og små saker for at Sarpsborg skal være en god by å bo og leve i.

Nå er det snart tid for å ferie, og vi har alle godt av å koble av, nyte sommerdagene (som vi jo håper det blir mange fler av her i Solbyen) og få energi til å gjøre en innsats igjen fra høsten.

Det blir en spennende høst! Vi skal skrive de siste ordene i programmet vi skal gå til valg på i 2019, og ikke minst så skal vi nominere de vi ønsker at skal representere Sarpsborg Arbeiderparti i bystyret de neste fire årene.

Vi gleder oss til alt som er i vente, og vi håper at du fortsatt vil være med oss på laget!

Husk at din stemme teller, og vi vil gjerne høre fra deg hvis du har innspill, tanker, ideer – eller om du lurer på noe.

God sommer!