Takk for kjempe innsats i valgkampen!

Nå er det bare få timer igjen til valglokalene stenger, vi har lagt ned en kjempe innsats her i Sarpsborg!

Vi ønsker å takke alle i "storfamilien" vår som har bidratt dag ut og dag inn med og få frem budskapet vårt!

Aldri har Sarpsborg Arbeiderparti levert en så omfattende valgkamp og hatt så mange valgmedarbeidere i sving.

Sammen har vi jobbet for at Jonas Gahr Støre skal bli statsminister og vår egen stortingskandidat Elise skal komme inn på stortinget.Vi ønsker et Norge der Alle skal med. Vi ønsker et sterkt felleskap der arbeid til alle er jobb nummer 1. Vi går til valg på at arbeid, skole, helse og klima er våre hovedsaker. Vi ønsker et samfunn der vi heier på fellesskapsløsninger, der alle er med fordi vi trenger alle. Vi er best når vi trekker lasset sammen.

Denne valgkampen har virkelig vært et bevis på det. Vi trekker lasset SAMMEN! Vi ønsker å TAKKE alle dere som har bidratt, enten det er på stand eller husbesøk. Portaksjoner eller arbeidsplassbesøk. Om du har skrevet leserinnlegg eller vært aktiv i sosiale medier. Om du har vært barnevakt så andre kan dra i debatt eller om du har stått i debatten å snakket om våre saker.

Vi er ingenting uten dere. Vi håper på valgseier i kveld- bruk de siste timene på å snakke med de rundt deg. Alle må bruke stemmeretten sin!

ALLE ER INVITERT TIL VALGVAKE PÅ GLENGHUSET I KVELD KLOKKEN 19.00

Godt valg!

Hilsen Karin og Arne Leder og nestleder i Sarpsborg Arbeiderparti.

arne og karin