Sindre, Therese og Klaus

Valget 2019

Vår listekandidat, Desiré Craggs, skriver at hun Sarpsborg Arbeiderparti har folka med de blåe sarpehjertene - men som veit at politikk handler om fellesskap!

Desiré Craggs

8. og 9. september er det kommunevalg. Da skal Sarpsborg velge hvem som skal styre vår kommune de neste fire åra.

I Sarpsborg har Arbeiderpartiet styrt lenge. Vi er stolte av byen vår, vi liker å se hvordan byen vår stadig er i utvikling og vi jobber med å utvikle politikk slik at vi sammen kan skape framtidas Sarpsborg.

Valget i Sarpsborg handler om mer enn en sak. Det handler om hverdagen vår. Om barna våre får mat på skolen. Om foreldrene og besteforeldrene våre får den hjelpen de trenger når de blir gamle. Det handler om kravene vi stiller til et seriøst og trygt arbeidsliv. Det handler om at vi ikke ønsker å privatisere kommunale tjenester. Det handler om et yrende kulturliv vi ønsker å løfte videre. Det handler om å gjøre det godt å bo, jobbe og leve i Sarpsborg.

Valget blir spennende. Sindre og resten av laget vårt er motiverte for å jobbe videre for byen og kommunen, for nærmiljøene våre og for fellesskapet vårt. Men det er du som bestemmer hvem du vil at skal styre byen vår.

Med en god meningsmåling i ryggen, skal vi være aktive hele den siste uken før valget. Vi skal være tilgjengelige, og vi skal svare på de spørsmålene du måtte ha før du kan gjøre ditt valg.

Sarpsborg er og blir en arbeiderby. Da mener jeg at vi har den beste lista. Med vanlige folk. Folk uten utdanning, og folk med utdanning. Folk som har vært og er aktive i fagbevegelsen. Folk som vil noe for byen sin. Folk som har blåe sarpehjerter, men som veit at politikk handler om fellesskap og som veit at framtida den skaper vi best sammen!

Kjære velger; lykke til med valget!