Vi vokser!

-Sarpsborg Arbeiderparti har i år igjen økning i medlemstall, og det er motiverende at vi også er det kommunepartiet med flest nye medlemmer i Østfold, sier Vegard Finnes leder i Sarpsborg Arbeiderparti.

Therese og Vegard

Vegard Finnes, leder i Sarpsborg Arbeiderparti og Therese Thorbjørnsen, ordførerkandidat for Sarpsborg Arbeiderparti.

Sarpsborg Arbeiderparti har fokus på å ønske alle nye medlemmer velkommen i partiet, både de som ønsker å delta aktivt og de som vil være medlemmer men som ikke har tid til å engasjere seg. – Å være medlem i Sarpsborg Arbeiderparti kan alle som er enig med verdiene våre være, sier Therese Thorbjørnsen, ordførerkandidat for Sarpsborg Arbeiderparti. Hun understreker at engasjement for lokale saker og for gode fellesskapsløsninger som to av de viktigste årsakene til for å bli medlem i Sarpsborg Arbeiderparti.

Arbeiderpartiets medlemstall vokser nasjonalt, og lokalt. Sarpsborg Arbeiderparti har størst fremgang av kommunepartiene i Østfold. -Vi håper flere vil bli medlem og engasjere seg i lokalpolitikken – vi har plass til mange flere medlemmer her hos oss!, sier Thorbjørnsen.

-Vi har engasjerte folk i de fem arbeiderlagene våre og i kommunepartiet som hele året jobber for å legge til rette for gode diskusjoner og politikkutvikling. Nå er det straks årsmøte i Sarpsborg Arbeiderparti og alle medlemmene våre er hjertelig velkomne. Medlemmene er grunnfjellet vårt og uten de er vi ingen ting, sier Finnes.

-At folk bruker av tiden sin på å engasjere seg for lokalsamfunnet sitt, tar verv, deltar på skoleringer og møter, gir også oss motivasjon og vi gleder oss til alt vi skal gjøre sammen med resten av laget i 2023, avslutter Therese Thorbjørnsen og Vegard Finnes.